tirsdag 29. mars 2011

Vennskapsturnering 2. April


Da er vi klare for kamper og moro i Drøbak.


Vi starter med Zumba klokken 13.00 og møter derfor 12.45 i Frognhallen. Henting er på samme sted klokken 22.00. Det er åpent for hendvendelser til meg som forblir anonyme dersom vi skal fremskynde hentetidpunkt.


Alle jentene bes ta med 200,- NOK som leveres meg til dekking av mat/drikke ila dagen samt pizza. Blir det noe igjen går det til lagkassen.


Oppfordrer til baking/frukt eller andre bidrag til hva vi kan spise/drikke ila. dagen. Dette og all annen føde blir gitt ut i hallens kiosk som vi disponerer. Meld fra til meg om bidrag for koordinering.


Kjøring:

Anbefaler samkjøring.

Tove (mor Amanda) har en plass hjem på kvelden og Stein (pappa Elisabeth) har fire plasser nedover. Foreldrene til Ingvild har også plass nedover, men ikke hjem. Min 7 -seter er full hjem, en plass ledig nedover.


Førstemann til mølla til disse plassene, ellers oppfordres til samkjøring. Bare plasser i min bil koordineres av meg.


Jeg vil være til stede på kvelden, ellers så er jo dette i trygge gode former såvidt jeg kan bedømme.



Vi stiller med fire lag og ikke tre som vi hadde planlakt. Lagene presenteres i Drøbak.












































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar