onsdag 16. mai 2012

T-skjorter til Fredrikstad - NB må ha svar

Hei alle sammen

Tenkte jeg bare skulle ta opp tråden igjen med tanke på t-shirts til Fredrikstad cup.
Kan alle foreldre/foresatte som ønsker t-shirts sende meg en rask tilbakemelding på antall og størrelse.

Pappaen til Cecilie har tibudt seg å sponse jentene våre med t-shirts, så det blir kun utlegg for foreldre t-shirts.Det setter vi stor pris på, så tusen takk for det!

Noen kom med forslag om at vi burde ha en hettegenser også, så hvis det er ønskelig at jeg lager hettegensere til foreldre i tilfelle det skulle bli kaldt, gjør jeg gjerne det.

Hvis det er andre som ønsker å sponse litt og dermed få litt reklame på genseren er det bare å rope ut:-)
T-shirt til voksen vil komme på ca 75,- pr. stk.

Hettegenser kr. 175,-

Jeg MÅ ha bestilling på t-shirt og collegegenser senest fredag før kl. 12, for at jeg skal rekke å trykke dette

Mvh Karine G.Tobiassen (mamma til Rikke)
karine@reklamo.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar