onsdag 2. januar 2013

Godt nytt år og Bestilling av treningsdresser

Hei alle sammen.

Vi runder året med to av to turneringsseiere siden sommeren, samt to nr.en plasseringer og en nr to plassering i de tre seriene vi er med.

Hynday cup har vi allerede gle.... hvilken cup sa du.......?  Hynday, er ikke det bare en Koreansk bil?

Jeg kan glede med at vi får nye treningsdresser fra adidas. Adidas har tatt på seg spanderbuksene, men vi vil likevel ta betalt for dem for å fylle opp lagkassen. Hvor mye bestemmes på foreldremøtet.

Samtidig vil vi at alle skal gjøre en innsats på egen jobb eller andre steder for å få inn sponsorer som kan få plass på dressen. Vi har mange ideer for hva pengene skal gå til, ikke sant jenter :-)

Fint om alle kan sende størrelse til meg (Torkel) i løpet av en uke så jeg får bestilt dressene.
Voksensrørrelser S-M-L osv.
For barn er det alder (176/16år osv) .

Hvis noen husker den gule og blå adidasdressen jeg gikk rundt og flottet meg i en periode, så er det den. Beste kvaliteten adidas har i sortimentet.

Buksen ser lik ut som den litt ettersittende buksen kfum bruker, mener den heter Tiro pant dersom dere skal ut og prøve.

Heia BSK j99
Hilsen Torkel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar